Nyt kundebenchmark viser høj tilfredshed blandt bankkunder

Finanssektorens Uddannelsescenter har lanceret en ny type tilfredshedsundersøgelse. Se resultaterne af den, og hvem der klarede sig bedst, her.

Finanssektorens Uddannelsescenter har i samarbejde med analysefirmaet Dataminds for første gang lavet en stor benchmarkundersøgelse blandt 40 pengeinstitutter, og den har vist relativt høj tilfredshed, loyalitet og opfattelse af troværdighed blandt både privat- og erhvervskunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også