Skjern-direktør undrer sig over låste døre

Det handler om signaler, mener Per Munck. Hvilket signal sender du til dine kunder, når du lukker en filial helt ned og flytter væk fra en by?

Hvilket signal sender du som bank, hvis du skærer drastisk i åbningstiden og har dørene lukket i flere timer, end du har dem åbne. Og hvordan føles det som kunde at stå uden for, du kan se medarbejderne arbejder indenfor, men døren er låst. Direktør i Skjern Bank Per Munck har en klar holdning til hele debatten om de mange filiallukninger, og det som storbankerne kalder for den "nødvendige tilpasning af filialnettet."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også