Nu er fru Jensen velkommen

Danske Banks nye chef gør en dyd ud af at flytte fokus fra aktionærpleje til kundepleje. Det møder ros fra kommunikationseksperter.
Af Claus Iversen | Kristoffer Brahm

Man skal kravle, før man kan gå. Det er nu også gået op for Danske Bank. Derfor lægger bankens nye chef markant afstand til sin forgængers benhårde fokus på aktionærerne. I stedet skal kunderne være i centrum – alle kunder, vel at mærke – lige fra fru Jensen, som kun har en lønkonto til sin folkepension, til landets største erhvervskunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også