Kolding: Aldrig hørt at kunderne godt vil se rådgiveren i øjnene

Danske Banks topchef køber ikke lokalbankernes mantra om, at det er vigtigt for kunderne at se deres bankrådgiver i øjnene. Kolding mener, at det tværtimod skåner kunderne, at de kan få svar på en låneansøgning via internettet - frem for at sidde over for en rådgiver.
Foto: Lars Krabbe, Jyllands-Posten
Foto: Lars Krabbe, Jyllands-Posten

Eivind Kolding er sikker på, at Danske Bank er på rette vej i forhold til at udvikle fremtidens bank – også selvom det betyder, at Danske Bank på en række parametre er i gang med at rykke sig bort fra nogle af de vaner, processer og opfattelser, der traditionelt har knyttet sig til bankdrift.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også