Handelsbanken: Mund-til-mund-metoden bag udlånsvækst på 19 pct.

Direktøren for bankens aktiviteter i Danmark tror primært, at udlånsvæksten på knap 20 pct. skyldes tilfredse kunder, der anbefaler banken. (Opdateret)

2012 blev et nyt flot år for Handelsbanken i Danmark, der kan se sit udlån runde de 50 mia. kr. – svarende til en vækst på 19 pct. Det er en markant fremgang, når man sammenholder med sektorens generelle tilbagegang på udlånet, hvor mange er tilfredse, hvis de kan holde udlånet fladt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også