Saxo Bank verdens bedste - to gange
Evnen til at udvikle løsninger, der kan bruges af andre under deres eget navn - det såkaldte white labelling, og udviklingen af en brugbar mobil handelsplatform har sikret Saxo Bank to priser fra det engelske finansmagasin World Finance. Det skriver banken i en pressemeddelelse.
"White labelling udgør i dag mere end halvdelen af Saxo Banks forretningsgrundlag, med over 100 kunder og international anerkendelse. Den løbende investering i teknologi og fremadsynede tilgang har ført til forretningens succes og bred anerkendelse i industrien," skrev World Finance i begrundelsen.
Saxo Banks handelsplatform vandt ligeledes en pris for sin brede appel og mulighed for at følge med i mange forskellige markeder, nyheder, kursudviklinger etc,
Direktør og den ene af de to stiftere i Saxo Bank Kim Fournais roser i en kommentar til priserne sine medarbejdere i høje toner.
"Disse priser kunne ikke være vundet uden vores fantastiske ansatte rundt omkring i verden. Vi skylder alle en stor tak for deres hårde arbejde og dedikation. Vi vil fortsætte med vores mål om at være den foretrukne bank for vores white label-kunder, handlere og aktive investorer," skriver direktøren.