Analyse: Bankers charmeoffensiv over for privatkunder smitter ikke af på priserne

Bankernes kampagner har lokkende toner til privatkunder og det lokale touch. Men prisoffensiven mangler, skriver FinansWatchs analytiker, Jens Chr. Hansen.
Foto: Jan Bjarke Mindegaard
Foto: Jan Bjarke Mindegaard

Pendulet har det med at svinge voldsomt fra side til side i den danske banksektor. Snart er der fokus på vækst og vilde ambitioner uden for landets grænser. Snart trækker man følehornene til sig, fokuserer på det nære og taler hengivent om det lokale.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også