Langt flere møder med kunderne skal understøtte Danske Banks vækst de kommende år

Der skal fokuseres på digitale løsninger samt rådgivning for at bringe Danske Bank i mål med sin strategi. Tillidsmand ser gode takter. 
Carsten Egeriis, adm. direktør i Danske Bank, har onsdag præsenteret Danske Banks nye strategi. | Foto: Stine Bidstrup
Carsten Egeriis, adm. direktør i Danske Bank, har onsdag præsenteret Danske Banks nye strategi. | Foto: Stine Bidstrup

Øgede investeringer og fokus på rådgivning og digitale løsninger skal bidrage til, at Danske Bank når i mål med de løfter, der bliver givet i bankens nye strategi ”Forward ’28”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også