Kunder er splittede om bæredygtige indsatser i bankerne

Mens nogle kunder ønsker sig grønne tilbud fra bankerne, mener andre, at bankerne bør holde fingrene væk. Langt de fleste kender dog ikke til de tilbud, der er, viser en ny undersøgelse.
Selv om danskerne i stigende grad går op i bæredygtighed, har mange endnu ikke haft samtaler med deres bank om emnet. | Foto: Jens Dresling
Selv om danskerne i stigende grad går op i bæredygtighed, har mange endnu ikke haft samtaler med deres bank om emnet. | Foto: Jens Dresling

Danskerne går i stadigt stigende grad op i klima og bæredygtighed, men når det kommer til deres bank, er der vidt forskellige ønsker til, hvad kunderne gerne vil have.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også