Stigende svindel får bank til at overveje differentierede netbanksløsninger

Et stigende antal svindelsager mod kunder i Lollands Bank har fået banken til midlertidigt at lukke for straksoverførsler. En mere permanent løsning vil være mere opdelte netbanksløsninger, fortæller forretningsdirektøren, der samtidig lægger op til bredere informationskampagne mod svindel.
Foto: Steffen Moses
Foto: Steffen Moses

En stor stigning i svindelsager i Lollands Bank har sat gang i en proces, hvor banken nu overvejer differentierede netbanksløsninger til kunderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også