Danske Bank dropper forsigtig tilgang til ny forbrugslånslov: Nu pipper storbanken igen på socialt medie

Landets største bank og dens eksperter bruger nu igen det sociale medie Twitter til at udbrede analyser og tips.
Foto: Jens Hartmann Schmidt
Foto: Jens Hartmann Schmidt

En ny lov, der skal begrænse forbrugslånsannoncering i samspil med bettingreklamer, fik landets ubetinget største bank, Danske Bank, og dens eksperter og kommentatorer til at trække sig fra det sociale medie Twitter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også