Datacentral løfter sløret for 2025-strategi: Bankkunder skal selv kunne klare mere af rådgivernes trivielle arbejde

Hvad giver en op- eller nedkonvertering i kroner og øre? Og hvordan ser budgettet ud med det ene eller det andet boliglån? Sådanne spørgsmål arbejder datacentralen Bankdata med at kunne simulere for bankernes kunder i fremtiden, så rådgiverne kan styrke deres rådgivning på mere krævende og værdiskabende områder.
Foto: PR/Bankdata
Foto: PR/Bankdata

I fremtiden skal bankkunderne være langt mere selvkørende og fritage bankrådgiveren fra manuelt arbejde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også