Mens digitaliseringen ræser afsted: Norsk bank vil hjælpe it-forskrækkede kunder

Den norske storbank DNB erkender nu, at der er en stor kundegruppe, som bare ikke vil internettet og alt det digitale. Derfor sætter banken nu et nyt initiativ i søen, som skal hjælpe og "berolige" dem.
Foto: Nicolai Perjesi/Ritzau
Foto: Nicolai Perjesi/Ritzau

Mens alverdens banker arbejder på at blive mere digitale og henvende sig til kunderne på forskellige teknologiske platforme, sætter norske DNB nu et nyt initiativ i gang, som går den anden vej.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også