FinansWatch

Rapport: Banker skal give filialen et ansigtsløft

Bankfilialen er stadig vigtig for verdens bankkunder, men bankerne bør ændre deres strategi i forhold til deres filialnetværk, viser ny rapport.

For verdens bankkunder er filialen ikke en uddøende race, der kan erstattes af internettet eller mobiltelefonen. Bankfilialen er derimod en væsentlig faktor, når det kommer til rådgivning.

Det viser rapporten 2011 World Retail Banking Report, der udgives af Capgemini, UniCredit og Efma.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs