Rapport: Banker skal give filialen et ansigtsløft

Bankfilialen er stadig vigtig for verdens bankkunder, men bankerne bør ændre deres strategi i forhold til deres filialnetværk, viser ny rapport.

For verdens bankkunder er filialen ikke en uddøende race, der kan erstattes af internettet eller mobiltelefonen. Bankfilialen er derimod en væsentlig faktor, når det kommer til rådgivning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også