Spar Nords kunder skal føle de er på et femstjernet hotel

Som en del af Spar Nords nye strategi skal medarbejdere lære at levere en sublim og gennemført rådgivning, så kunderne føler, de er trådt ind på et femstjernet hotel. Det fortæller bankens topchef til Finans.
Lasse Nyby, adm. direktør for Spar Nord Bank. | Foto: PR
Lasse Nyby, adm. direktør for Spar Nord Bank. | Foto: PR

Spar Nords nye strategi indebærer omkring 100 færre medarbejdere og en reduktion af filialerne fra 70 til 58. Men den indebærer også en ny tilgang til kunderne. Når de træder ind i en Spar Nord-filial, skal det føles som om de er ankommet til et fem-stjernet hotel. Det skriver Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også