Spar Nords kunder skal føle de er på et femstjernet hotel
![Lasse Nyby, adm. direktør for Spar Nord Bank. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7595663.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Lasse%2520Nyby.jpg)
Spar Nords nye strategi indebærer omkring 100 færre medarbejdere og en reduktion af filialerne fra 70 til 58. Men den indebærer også en ny tilgang til kunderne. Når de træder ind i en Spar Nord-filial, skal det føles som om de er ankommet til et fem-stjernet hotel. Det skriver Finans.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Lasse Nyby om køb af banker: Vi er stadigvæk positive
For abonnenter
Spar Nord henter millioner på bidragsforhøjelser
For abonnenter
Lasse Nyby: Vi skal være færre ansatte
For abonnenter