Knap 75.000 kunder kan være berørt af fejlagtig opkrævning hos Sparxpres

Spar Nord-selskabet opdagede fejlen i oktober, oplyser direktør, og har siden da undersøgt sagen nærmere.
Sparxpres er en del af Spar Nord. | Foto: Jan Dagø
Sparxpres er en del af Spar Nord. | Foto: Jan Dagø

Det er knap 75.000 nuværende og tidligere kunder, som har fået at vide, at de muligvis er berørte af en fejl, som Sparxpres har fundet i sin opkrævning af gebyrer. Det oplyser Ole Engholm Andreassen, direktør for Sparxpres, i et skriftligt svar til FinansWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også