Danske Banks ledelse får igen bundkarakter af kunderne - sædvanlig duks i toppen

Ny Voxmeter-undersøgelse om kundernes syn på professionalismen i de største bankers ledelser placerer Danske Bank helt i bunden. 
John Fisker (i midten) er "lidt glad" for ny undersøgelse, der placerer hans bank i toppen. | Foto: Malte Oxvig
John Fisker (i midten) er "lidt glad" for ny undersøgelse, der placerer hans bank i toppen. | Foto: Malte Oxvig

Intet har ændret sig i løbet af året, når det kommer til kundernes syn på de mest professionelle bankledelser blandt de største banker i landet. En ny Voxmenter-undersøgelse, som mediet Finans har beskrevet, viser, at det er kendte navne, der befinder sig i top og bund. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også