Nordea sender gode råd til at undgå svindel til 100.000 kunder

Banken fremhæver fem svindelmetoder, som kunder opfordres til at være opmærksomme på.
Med en bog vil Nordea gøre kunder opmærksomme på risikoen for svindleres forsøg på at franarre dem penge. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Med en bog vil Nordea gøre kunder opmærksomme på risikoen for svindleres forsøg på at franarre dem penge. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Nordea har skrevet en bog på godt 20 sider med gode råd til, hvordan man undgår at blive franarret penge af svindlere, og sendt ud til omkring 100.000 fortrinsvis ældre kunder. Det skriver Ulrik Johannessen, der er vicedirektør for danske privatkunder hos Nordea, i et opslag på Linkedin.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også