Nordea-chefer glæder sig over stigende kundetilfredshed

Kunderne bliver mere tilfredse med Nordea i Danmark, siger bankens danske direktørduo til Marketwire. Der er dog et stykke vej til det ønskede niveau.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Kundetilfredsheden stiger i Nordea Danmark, selvom der fortsat er et stykke vej til det ønskede niveau.

Det siger bankens to danske direktører, Mads Skovlund Pedersen, der er chef for privatkunder, og Bjørn Bøje Jensen, chef for erhverv, til Marketwire.

"Vi skal vise for kunderne, at det bliver nemmere og nemmere og mere enkelt at blive kunde hos Nordea. Så kommer fremgangen," siger Mads Skovlund Pedersen til Marketwire.

Nordea-chef ser coronafrygt aftage

Frank Vang-Jensen lægger skinnerne for Nordeas vækst frem mod 2025 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

Læs også