Nordea har lokket flere store investorer til matchmaking-event

Startup-kunder i Nordea har kunnet pitche til en lang række store investorer ved et matchmaking-event, som har måtte tilpasse sig corona-krisen.
Mikkel Rørvig, chef for Nordea startup & growth i Danmark. | Foto: Pressebillede Nordea
Mikkel Rørvig, chef for Nordea startup & growth i Danmark. | Foto: Pressebillede Nordea

Nordeas startup-afdeling har tradition for at lege matchmaker for sine iværksætterkunder ved det årlige startup-event Slush, som løber af stablen i disse dage. Selvom coronakrisen stadig dikterer, hvordan man må mødes og agere, har banken holdt fast i sin praksis, men omstillet den til en digital version.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også