Nordea-chefer høster frugten efter langt sejt træk med at "kaste sten ud af skoene"

Storbanken Nordea har i mange år kæmpet for både stigende medarbejder- og kundetilfredshed, og det begynder nu at give pote, fortæller de danske chefer for privat- og erhvervskunder, Mads Skovlund og Bjørn Bøje Jensen.
Foto: PR/Nordea
Foto: PR/Nordea
AF FREDERIK JENSEN OG DANIEL HEDELUND

Nordea har i mange år kæmpet for at opnå større ros fra kunderne og mere glæde hos medarbejderne. Og det begynder man nu at se effekten af, siger Mads Skovlund med ansvar for de danske privatkunder til FinansWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også