Nordea i fuld gang med at hjælpe erhvervskunder - men ser stadig coronaeffekt som forbigående fænomen

Nordea i Danmark venter ikke på, at virksomheder, der kommer i problemer på grund af coronavirus henvender sig til banken. Det fortæller bankdirektør for erhvervskunder Bjørn Bøje Jensen til FinansWatch. I den nordiske storbank vurderer man dog stadig, at de økonomiske effekter er et forbigående fænomen.
Foto: Nordea Pressefoto
Foto: Nordea Pressefoto

Nordea har proaktivt taget kontakt til en række erhvervskunder, der er særligt eksponeret overfor de negative effekter af coronavirus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også