Nordea taler kunderne til rette om negative renter

Storbanken har haft et væld af samtaler med de kunder, som er blevet ramt af negative renter, og grundlæggende har der været forståelse at spore, lyder det fra bankens direktør for privatkunder i Danmark.
Mads Skovlund | Foto: PR/Nordea
Mads Skovlund | Foto: PR/Nordea
AF MORTEN PLESNER, DANIEL HEDELUND OG FREDERIK JENSEN

Efter Nordea sidste år valgte at følge en række andre banker herhjemme og indføre negativ rente til privatkunder, har banken haft samtaler med næsten alle de kunder, som er omfattet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også