Nordea-chef efter regnskab: Hvidvasksager påvirker kundetilfredshed "ret substantielt"

Nordeas chef for privatkundeområdet er "træt" af bankens faldende popularitet blandt privatkunder, men han ser optimistisk på fremtiden, lyder det i et interview med FinansWatch.
Foto: /ritzau/Tobias Nicolai
Foto: /ritzau/Tobias Nicolai

Nordea valgte tirsdag at offentliggøre tal for bankens kundetilfredshed på tværs af lande og kundegrupper, og her kunne man læse, at bankens danske privatkunder gennem et års tid har givet udtryk for faldende tilfredshed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også