FinansWatch

Nordea-chef efter regnskab: Hvidvasksager påvirker kundetilfredshed "ret substantielt"

Nordeas chef for privatkundeområdet er "træt" af bankens faldende popularitet blandt privatkunder, men han ser optimistisk på fremtiden, lyder det i et interview med FinansWatch.

Foto: /ritzau/Tobias Nicolai

Nordea valgte tirsdag at offentliggøre tal for bankens kundetilfredshed på tværs af lande og kundegrupper, og her kunne man læse, at bankens danske privatkunder gennem et års tid har givet udtryk for faldende tilfredshed.

Og det er ikke godt nok, fortæller bankens øverste chef for den danske afdeling, Frank Vang-Jensen, som også er chef for Personal Banking i hele Nordea, i et interview med FinansWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs