FinansWatch

Nordeas danske forretning oplever faldende kundetilfredshed

Et "intensivt fokus i offentligheden" har ifølge Nordea været med til at sænke kundetilfredsheden i Danmark.

Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen

Nordeas danske privatkunder er mindre tilfredse, end de har været. Det fremgår af bankens seneste regnskab.

I en offentliggørelse af bankens såkaldte Customer Engagement Index kan man læse, at kundetilfredsheden i Danmark blandt privatkunder er i en nedadgående trend og har været det siden 2. kvartal sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Dansk robotrådgiver nedjusterer forventninger

Både hvad angår AUM, antal kunder og omsætning justerer robotrådgiveren Nord Investments nu sine forventninger i den forkerte retning. Årsagen skal findes i de usikre markeder og en faldende investeringslyst, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs