Nordeas forspring på erhvervsområdet forsvundet

EPSI-undersøgelsen viser, at konkurrenterne har indhentet Nordea på erhvervsområdet. Nordea-direktør Anders Jensen mener dog, man skal passe på med at tolke for hårdt på undersøgelsen.

Hvad gør en markedsleder i hårde tider, når konkurrenterne er svækkede på finansiel styrke og på image? Udnytter sin styrke og stærke brand til at øge forspringet til konkurrenterne? Eller bliv er indhentet af konkurrenterne?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også