Nordeas forspring på erhvervsområdet forsvundet

EPSI-undersøgelsen viser, at konkurrenterne har indhentet Nordea på erhvervsområdet. Nordea-direktør Anders Jensen mener dog, man skal passe på med at tolke for hårdt på undersøgelsen.

Hvad gør en markedsleder i hårde tider, når konkurrenterne er svækkede på finansiel styrke og på image? Udnytter sin styrke og stærke brand til at øge forspringet til konkurrenterne? Eller bliv er indhentet af konkurrenterne?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også