Nordea dropper gebyret for en dag



Mens Nordeas online investering er fejlramt, opkræver banken ikke gebyr for telefonhandler.
Af CHRISTIAN MUNK JENSEN, epn.dk

Nordeas feljramte investeringssystem på internettet kører ikke fejlfrit endnu.

Derfor har man fra bankens side ikke taget det gebyr for telefonhandler, som man normalt gør. Det oplyser Nordeas informationschef Claus Christensen.

Online-system i sort

Hele dagen har bankens online investeringsværktøj drillet kunderne. Kl. 12.30 kunne de dog igen foretage såkaldte strakshandler, mens det stadig volder problemer med børshandlerne på nettet.

Kunderne har dog kunne ringe til Nordea og handle på Børsen, og der har i følge Claus Christensen været bemanding nok til at tage imod opkaldene:

"De kunder, der har haft behov for at handle, har også haft mulighed for det," konstaterer han.

Nordea har fortsat bøvl med online-værktøj

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også