Rasmussen: Nye produkter skal tiltrække opsparinger

Nye produkter og features skal styrke Nordea i kampen om danskernes eftertragtede opsparinger, lyder det fra den danske landechef, Michael Ramussen.
Foto: NANNA KREUTZMANN
Foto: NANNA KREUTZMANN

Nordeas danske kunder har taget så godt imod Nordeas nye opsparingsprodukt Plus3, at banken nu går i tænkeboksen med det formål at udvikle flere produkter, der skal tiltrække danskernes eftertragtede opsparinger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også