Thomas Borgen: Vi skal forbedre kunderelationerne

Danske Bank er ved at være tilbage på sporet i forhold til nedskrivninger og indtjening. Men der skal fortsat arbejdes mere aktivt med kundekontakten, siger bankens topchef, Thomas F. Borgen.

Danske Bank leverede et nydeligt regnskab for tredje kvartal, der viste en forretning af egenkapitalen på 8,9 pct. Dermed er bankens mål om en forrentning til aktionærerne på 9 pct. til næste år absolut inden for rækkevidde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også