Danske Bank vil være synligere for de unge

Antallet af unge kunder i Danske Bank har haft en sløj udvikling over de seneste år. Det vil banken lave om på med det nye initiativ, Ung Direkte, som skal specialisere sig i at forstå de unges univers og være mere synlig for målgruppen. 
Thomas Mitchell | Foto: Danske Bank
Thomas Mitchell | Foto: Danske Bank

Unge menneskers interesse for banker og budgetter ligger ofte på et lille sted. Har man et Dankort, netbank og mulighed for mobilbetaling, er det fint. Det vil Danske Bank lave om på. De unge mennesker skal have øjnene op for, at banken er mere end mørkeblå jakkesæt og nystrøgede skjorter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også