Avis: Danske på vej med ny kampagne

Ifølge Børsen skulle Danske Bank være på vej med en ny kampagne fra samme bureau, der stod bag den stærkt kritiserede New Standards-kampagne.

Danske Bank har mistet troen på topchefen men ikke på reklamebureauet Mensch, der stod bag en af årets mest omtalte og ikke mindst kritiserede kampagner - New Standards.

Ifølge Børsen står Mensch nemlig bag en kommende kampagne fra Danske Bank, som denne gang skal fokusere på specifikt på personal banking og ikke på selve Danske Bank-brandet, som New Standards gjorde det.

Personal banking har trods kritikken for at indføre gebyr for bare at være helt almindelig kunde også haft store successer - blandt andet den meget populære app Mobile Pay.

Det vides ikke præcis, hvad produktfokus i kampagnen bliver, og salgs- og marketingschef i personal banking Carsten Ellemose har ikke ønsket at kommentere oplysningerne over for Børsen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

Læs også