Danske Bank vil fokusere på betalende kunder

Indtjening: Danske Bank vil i fremtiden forsøge at øge forretningsomfanget med hver enkelt kunde for at tjene flere penge.
Foto: Jonas Pryner Andersen
Foto: Jonas Pryner Andersen
AF CLAUS IVERSEN OG BIRGITTE DYREKILDE

Med mere end 2 mio. privatkunder burde det være en smal sag for Danske Bank at skovle penge ind gennem filialdørene hvert eneste år. Banken døjer imidlertid med en alt for stor gruppe gratiskunder, som enten er helt passive eller kun bruger produkter, som er gratis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også