Danske Bank skraber bunden i ny måling af omdømme

Begynder den brede offentlighed at associere virksomheder med negative historier, kan det være meget krævende at lave om på den fortælling.
Folk har over en bred kam mindre tiltro til Danske Bank end de fleste andre virksomheder i målingen. | Foto: Philip Madsen
Folk har over en bred kam mindre tiltro til Danske Bank end de fleste andre virksomheder i målingen. | Foto: Philip Madsen

Når det kommer til virksomheders omdømme i befolkningen ligger Danske Bank i den absolut tungeste ende af feltet, viser en ny måling foretaget af analysehuset Caliber, som blandt andet måler på parametre som ”trust & like”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også