Rådgiver opfordrer ledelsen til at hænge det snavsede vasketøj til tørre i Danske Bank

Traditionelle værktøjer til god kommunikation fungerer ikke i Danske Banks situation, påpeger selvstændig kommunikationsrådgiver, der opfordrer banken til at blive mere transparent. "Danske Bank står efterhånden i en undtagelsestilstand," siger han.
Foto: Thomas Borberg/Digital foto
Foto: Thomas Borberg/Digital foto

I sagen om Danske Banks gældskaos var det journalister hos Berlingske og Tv2, som skulle grave oplysningerne frem, selvom bankens nye ledelse ellers har talt om, at man vil være mere transparent.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også