Stor kommunikationsopgave venter Danske Bank Wealth Management

Når Danske Bank Wealth Management i løbet af 2019 foretager omfattende ændringer i sin måde at styre samtlige kunders porteføljer på, venter der en kæmpe kommunikationsmæssig opgave.
Atilla Olesen, chef for det institutionelle område i Danske Bank Wealth Management. | Foto: Danske Bank
Atilla Olesen, chef for det institutionelle område i Danske Bank Wealth Management. | Foto: Danske Bank

Når Danske Bank Wealth Management i foråret og i løbet af 2019 og 2020 ruller sin nye porteføljekonstruktion, GPS, følger der samtidig en stor kommunikationsopgave med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også