Reklamehæder til Danske Bank-direktør
Da Danske Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening (DRRB) i går aftes uddelte årets Advertising Effectiveness Award (AEA) fik Danske Banks koncern marketingdirektør Joachim Rubow prisen som Årets Markedsfører.
Det skriver borsen.dk.
Joachim Rubow fik blandt andet prisen for sit mod.
"Joachim Rubow tør, når det gælder markedsføring og bag hans mod ligger en velovervejet strategisk plan," lød det fra DRRBs formand, Mona Juul, ifølge sitet:
"Det er ingen hemmelighed, at Joachim Rubow til tider er en hård kritiker af bureaubranchen. At han rent faktisk har en fortid i reklamebranchen, gør ham på en gang til en af branchens største støtter og kritikere, der ligger inde med kvalificeret viden om, hvad man kan og bør forvente af sit bureau. Og som det kommunikationsstrategiske talent han er, er der tale en kompetent analytiker, der blot efterlyser samme professionalisme, som han selv lægger for dagen. Derfor lytter vi. Joachim Rubow er en af de markedsførere, der er med til at udvikle og skubbe branchen fremad. Derfor fortjener han prisen som Årets Markedsfører 2011," sagde hun.