BankNordik får sidsteplads i kundetilfredshed

I den nyeste kundetilfredshedsundersøgelse lander BankNordik nederst på listen. Banken har dog allerede fokus på området, som skal styrkes i det kommende år.
Foto: PR
Foto: PR

BankNordik ender på en absolut sidsteplads i en ny kundeundersøgelse foretaget af Voxmeter. Banken ender dermed på en 20. plads med 5.137 point ud af 11.000 mulige.

BankNordik har dog ikke haft mulighed for at se de konkrete parametre der bliver spurgt ind til i undersøgelsen, og derfor vil Turið F. Arge, privatkundedirektør i banken, ikke udtale sig om den foreliggende undersøgelse.

Hun pointerer dog, at kundetilfredshed er et vigtigt område for banken.

"Vi forsøger kontinuerligt at forbedre os på området, og det er også en af de ting, vi kommer til at arbejde med i 2016. Lige nu er vi i gang med at ligge sidste hånd på strategien for det kommende år. Jeg kan ikke være så konkret lige nu, men de initiativer vi har på agendaen er nogle, som medfører, at kunderne får en bedre oplevelse. Det skulle også gerne medføre, at vi får mere tilfredse kunder," siger Turið F. Arge til FinansWatch.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

Læs også