Imagevinder: "Vi har en grundfilosofi om, at vi skal opføre os ordentligt"

LB Forsikring blev i sidste års Finansimage 2016 vurderet som det bedste forsikringsselskab og topper igen i år. Fokus på omdømme og tillid bliver brugt aktivt i ledelsen, når der arbejdes på forbedringer for kunderne, fortæller direktør.
Christophe Kirkegaard, kommunikations- og marketingsdirektør i LB Forsikring. | Foto: PR
Christophe Kirkegaard, kommunikations- og marketingsdirektør i LB Forsikring. | Foto: PR

Tillid er i højsædet, når LB Forsikring er i dialog med kunderne, lyder det fra selskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også