Danske forsikringsselskaber er ikke stærke nok på mobile platforme

Skadesforløb bliver sjældent håndteret gennem digitale kanaler, selvom kunderne efterlyser det. 

Forsikringsselskaberne herhjemme er ikke langt nok fremme med mobile platforme sammenlignet med udlandet, selvom danskerne foretrækker at følge skadesforløbet digitalt. Det slår en international undersøgelse fra Accenture fast, der er foretaget blandt 7.875 forsikringskunder, hvoraf 514 er danske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også