Forsikringsselskabet vil være din sms-ven

Med nye konkurrenter som Ikea og supermarkedskæden ICA tør forsikringsselskaberne ikke længere nøjes med at være i kontakt med kunderne, når de får en skade.
AF LENE ANDERSEN

Nye konkurrenter som IKEA, supermarkedskæden ICA og nye onlineselskaber tvinger de nordiske forsikringsselskaber til at ændre stil. Det er for farligt kun at have kontakt til kunderne, når de tegner forsikringen eller har skader. Det gør det alt for let at lokke dem over i et andet selskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også