ISP: Et spørgsmål om prioritering

Der er ikke styr på tingene i pensionskassen ISP. Men meget af det skyldes, at man har brugt kræfterne på at outsource driften til AP Pension, lyder det fra direktøren.

Den lille ingeniørpensionskasse ISP har fået hård kritik af Finanstilsynet for opkrævning af urimelige gebyrer, problemer med investeringsrammerne og levetidsberegningerne og manglende hånd i hanke med en ny outsourcingaftale med AP Pension.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også