Færre klagede over deres forsikringsselskab i 2012

Trods hård kritik af præmiestigninger og manglende konkurrence falder antallet af klager ved ankenævnet for niende år i træk. Forbrugerrådet konstaterer, at kunderne sjældent vinder.
AF LENE ANDERSEN

Forbrugerrådet oplever, at flere danskere er utilfredse med deres forsikringsselskab efter stigende præmier i 2012. Men samtidig viser nye tal fra Forsikring & Pension, at antallet af klager i Ankenævnet for Forsikring i 2012 faldt til 1.934 - det laveste niveau siden 1986. Et udtryk for tilfredse kunder, mener Forsikring & Pension.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også