Gjensidige: Måske har branchen lært noget af krisen

Tiden, hvor gode forsikringsresultater og overskud automatisk betød priskrig, er forhåbentligt ovre, håber Gjensidiges danske direktør. Men han tør ikke afvise en pris-dumping fra konkurrenterne.

Efter finanskrise og ekstraordinære vejrskader har givet trætte bundlinjer hos landets forsikringsselskaber, så er det for alvor begyndt at se fornuftigt ud igen. Årsrapporterne fra de største spillere på markedet viste flere combined ratios under 90, og ser man udelukkende på privatkunder, er resultatet endnu bedre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også