Forsikringsfunktionærer: Helt ok at tage telefoner

Forsikringsfunktionærernes Landsforening er helt på det rene med at deres - ellers højtspecialiserede - medlemmer bliver sat til at tage i mod skadeanmeldelser, når telefonerne gløder hos forsikringsselskaberne

Når telefonstormen raser, kan man ikke være for fin til at give en hjælpende hånd med i virksomhedens callcenter. Det er holdningen hos Danske Forsikringsfunktionærers Landsforening (DFL) efter Topdanmark mandag meldte ud, at man i stigende grad vil kræve, at de ansatte skal arbejde på tværs af faggrænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også