Gjensidige-direktør: Folk mener, forsikringen skal dække det hele

Koncerndirektør i Gjensidige Kim Rud-Petersen ser en tendens til, at kunder melder flere skader til forsikringen og går længere for at få erstatning.

Selv om man inderst inde godt ved, at det var ens egen skyld, fjernsynet gik i stykker, eller man faldt på fortovet, gør danskerne mere og mere for at forsikringen skal give erstatning. Det er i hvert fald den oplevelse, koncerndirektør i Gjensidige Nordic Kim Rud-Petersen sidder med efter 20 år i forsikringsbranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også