Øgede priser koster kunder hos Gjensidige – men giver pote på lønsomheden

Gjensidiges topchef Helge Leiro Baastad er godt tilfreds med udviklingen i Danmark i fjerde kvartal og vil nu sætte endnu mere fokus på lønsomheden. Til gengæld har nordmændene ikke nogen ambition om at hapse flere kunder fra konkurrenterne. I hvert fald ikke organisk.
Foto: PR
Foto: PR

Samlet set var 2017 ikke ligefrem noget prangende år for det norske forsikringsselskab Gjensidige. Hverken i Danmark, hvor selskabet er femtestørst, eller i resten af Norden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også