Trygs telefonlinje: Du er nummer 200 i køen

Gårsdagens storm har skabt voldsom travlhed hos forsikringsselskaberne.

Tjek.dk, som er Politikens forbruger-site på nettet, har ringet rundt til forsikringsselskaberne for at undersøge, hvordan beredskabet er i forhold til at kunderne kan indrapportere en skade.

Tjek.dk skriver, at det ser værst ud, hvis man er kunde hos Tryg forsikring. Ved en opringning klokken lidt i ti i formiddag lød beskeden »du er nummer 200 i køen«.

Hos Topdanmarks telefonlinje var der en ventetid på omkring 5-10 minutter, mens Codan havde 14 i køen.

Fra F&P lyder det, at de kunder, der har haft en stormskade, skal indstille sig på en lang sagsbehandlingstid, fordi forsikringsselskaberne endnu ikke er færdige med at behandle sommerens skybruds-skader.

 

Forsikringsselskaber melder om mindre skader

Storm kan koste Topdanmark 100 millioner 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også