Forsikringskunder går glip af rabatter

Tre af fire forsikringskunder får rabat, når de forhandler med deres forsikringsselskab. Alligevel forsøger kun en lille del af danskerne at presse deres forsikringsselskab.
Af PETER NYHOLM

Danskerne snyder sig selv for tusindvis af kroner om året, fordi de ikke presser deres forsikringsselskab hårdt nok. Det er en af konklusionerne i en omfattende undersøgelse om danskernes tilfredshed med deres forsikringsselskab, som rådgivningsfirmaet Loyalty Group har gennemført.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også