Tryg ansætter fire CXO's
![Foto: LEIF TUXEN](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article3002652.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Morten%2520H%25C3%25BCbbe.jpg)
Trygs toplinjevækst har haft det svært de senere år, og en af løsningerne, mener selskabet, er at forbedre kundetilfredsheden og -loyaliteten. Derfor har selskabet nu ansat fire såkaldte CXO's, customer experience officers - eller kundedirektører.
"De får til ansvar alene at koncentrere sig om, hvordan vi giver de allerbedst mulige kundeoplevelser i Tryg. I dag har vi nogle, der er rigtig gode, men nogle af dem, vi leverer i dag, kan blive klart bedre, og de skal give den fuld gas med at arbejde på det," fortæller Morten Hübbe, adm. direktør i Tryg, til FinansWatch og uddyber:
"Det forventer vi os meget af. Det er fire personer, som ikke kommer fra branchen, og dermed kan du se tingene mere med forbrugerens og kundens øjne, så det bliver rigtig spændende," siger han.
De fire kundedirektører er alle danskere, men de kommer til at rejse rundt i hele Norden for at nå rundt om hele forretningen.
"Vi har ansat en til hvert forretningsområde. En til privat, en til erhverv, en til industri og en til skade. De kommer til at rejse rundt i Norden, fordi forretningsområderne jo er på tværs af landegrænser," siger Morten Hübbe.
Relaterede artikler
Tryg får ny direktør for Strategi & Kommunikation
For abonnenter