Sagild: Rekordresultat er ikke et kunde-issue

Indtjeningen på kunderne er, hvor den skal være, så Topdanmarks kunder skal ikke forvente lavere forsikringspriser. At investeringsresultatet er rekordhøjt kommer ikke kunderne ved, lyder det fra topchef Christian Sagild.
Foto: ESKESTAD MIK
Foto: ESKESTAD MIK

Topdanmark har fået et af sine bedste resultater nogensinde i 2012, men det kommer ikke til at udmønte sig i lavere priser til kunderne, understreger topchef Christian Sagild.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også